گروه خبري : شهرستان ها
تاريخ انتشار : 1403/06/04 - 09:00
كد :11523

بهره‌برداری از ۲۷ پروژه برق‌رسانی در شهرستان قشم

مدیر برق شهرستان قشم با گرامیداشت آغاز هفته دولت از بهره‌برداری از ۲۷ پروژه برق‌رسانی در این شهرستان همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت جنوب،  اسماعیل سالفی در نشستی با خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: پروژه‌هایی با اعتبار ۱۲۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

 از جمله این پروژه‌ها می‌توان به نصب ۲۷ دستگاه پست هوایی، ۳۶۵ دستگاه چراغ روشنایی معابر، ۲۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۳۶ کیلومتر شبکه فشار ضعیف زمینی اشاره کرد.

  پروژه‌های مهمی که این هفته با حضور نماینده عالی دولت در قشم به بهره‌برداری خواهد رسید، تامین برق شهرک روستایی مسن و حمیری، رفع افت ولتاژ روستای سرریگ و سهیلی و تامین برق طولا است.

 هدف از اجرای این پروژه‌ها تلاش برای افزایش رضایت‌مندی مشترکان، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود و همچنین تامین برق پایدار و مطمئن در سطح شهرستان قشم اعلام شده است 

 مدیر اداره برق شهرستان قشم شمار مشترکان تحت پوشش شرکت برق را ۳ هزار و ۴۵۵ مشترک اعلام کرد.

پربیننده ترین ها
همه عناوین
عاشق هواداران بندری هستم/هرمزگان معدن استعدادهای فوتسالی است
افضل به دنبال قهرمانی با بندری ها/زردپوشان سرمربی جدید خود را شناختند
خداحافظی خادمی با ورزش، فولادی مدیر کل شد
طوفان پالایش همچنان قربانی می گیرد/هت تریک بزوال در گرگان
رشد 34درصدی تولید در کنار افزایش 66 درصدی درآمدزایی
پاتک پیوس به ابادانیها/شاهکار شناور در خلیج فارس
تساوی در دربی هرمزگان/برد از دست نفت پرید
بهینه‌سازی ماشین‌های برش ریخته‌گری شرکت فولاد هرمزگان
دانشگاه هرمزگان میزبان سومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد دریاپایه
خرید 17 ردیف تابلوهای برق فشار متوسط فولاد هرمزگان از سازندگان داخلی
پیام‌تبریک پیر حسینلو به مناسبت فرا رسیدن ایام الله 22 بهمن
تنیس بازان هرمزگان بر سکوی سوم کشور
منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس؛ محور ثبات تولید و رشد صادرات غیرنفتی کشور
اجرای ۲۲ پروژه عمرانی شهرداری بندرعباس با اعتبار ۷۷۲میلیارد تومان
الگوگیری از تجربه‌های جهانی در فولاد هرمزگان؛ ضرورتی اجتناب ناپذیر است
صدای مخاطب