گروه خبري : صنایع
تاريخ انتشار : 1404/05/02 - 13:00
كد :11714

اینده دختر ایران در دستان یک جوان/قانعی فرد مدیر عامل نفت ستاره شد

با برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و کنونی نفت ستاره خلیج فارس، یک جوان هرمزگانی سکاندار این ایر پالایشگاه شد.

صنعت جنوب -  پیش از ظهر امروز و با حضور مسئولین استانی و کشوری مراسم. تودیع و معارفه مدیر عامل سابق و کنونی نفت ستاره خلیج فارس در سالن همایش های این شرکت برگزار شد.

این مراسم که با حضور مرادی و جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، رییس هیات مدیره نفت ستاره، مدی ان سایر صنایع و بنگاههای اقتصادی و کارکنان این شرکت برگزار شد از زحمات غلامحسین رمضانپور تجلیل و وحید قانعی فرد حکم خود را دریافت کرد.

مجید نوعی رییس هیات مدیره نفت ستاره با بیان اینکه رمضانپور از مدیران  جهادی، ایثارگر، با اخلاق و مدیری توانمند و قوی بود افزود: قانعی فرد نیز از مدیران جوان، اینده دار و متخصص می باشد که در همین شرکت پرورش یافته است.
وی ادامه داد: امتخاب قانعی فرد باعث ایجاد موج خوشحالی در بین کارکنان نفت ستاره شده است.
احمد مردای نیز با اعلام اینکه سپردن سکان مهمترین پالایشگاه کشور به دست یک جوان کاری ارزشمند است خاطر نشان کرد: حالا هم باید کاری کنیم که این جوان موفق و انگیزه ای برای همه جوانان این استان شود.

وی با تاکید بر جنگ ۱۲ روزه و خیال باطل دشمن در ایجاد مشکل برای کشور یاداور شد: ذهن خلاق جوانان این مرز و بوم با پهپاد و موشک از بین نخواهد رفت.

فاطمه جراذه نیز به نقش پالایشگاه نفت ستاره در تامین سوخت کشور اشاره و افزود: دغدغه ای که در تامین سوخت کشور در سااهای گذشته داشتیم امروز به همت جوانان  کشور ناین دغدغه نداریم .

وی ادامه داد: همانگونه که این مجموعه در بهداشت استان نقش پر رنگی دارد امیدواریم در حوزه اموزش نیز اقدامات مناسبی را انجام دهد.

وحید قانعی فرد هم‌ با بیان اینکه از بابت دریافت این مسئولین خوشحال هستم اما از رفتن رمضانپور بسیار ناراحتم گفت: این پالایشگاه در اوج تحریم های ظالمانه و به دست جوانان این مرز و بوم ساخته شد تا نشان دهند در بدترین شرایط هم می توانند کارهای بزرگ انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه پنج هدف سود اوری، رعایت مسائل زیست محیطی، گسترش سرمایه گذاری و تکمیل زنجیره ارزش، ارتقا تعامل با مشتریان و ذینفعان و حفظ توسعه سرمایه انسانی از مهمترین اهدافش در این مجموعه است افزود: سرمایه انسانی که بالغ بر ۳ هزار و ۹۰۰ نفر می باشد از مهمترین سرمایه های نفت ستاره می باشد که باید توجه ویژه به ان شود.

مدیر عامل نفت ستاره هلیج فارس با بیان اینکه روزانه ۴۲ میلیون لیتر بنزین، ۱۲ میلیون لیتر نفت گاز و ۳ میلیون لیتر سوخت جت تولید در این شرکت تولید می شود یاداور شد: بدنبال افزایش و تثبیت تولید و تعامل با سایر پالایشگاههای نفتی هستیم.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از زحمات رمضانپور و اهدا لوح تقدیر، حکم مدیر عاملی وحید قانعی فرد نیز توسط مجید نوعی رییس هیات مدیره نفت ستاره خلیج فارس اهدا شد.

پربیننده ترین ها
همه عناوین
عاشق هواداران بندری هستم/هرمزگان معدن استعدادهای فوتسالی است
افضل به دنبال قهرمانی با بندری ها/زردپوشان سرمربی جدید خود را شناختند
خداحافظی خادمی با ورزش، فولادی مدیر کل شد
طوفان پالایش همچنان قربانی می گیرد/هت تریک بزوال در گرگان
رشد 34درصدی تولید در کنار افزایش 66 درصدی درآمدزایی
پاتک پیوس به ابادانیها/شاهکار شناور در خلیج فارس
تساوی در دربی هرمزگان/برد از دست نفت پرید
بهینه‌سازی ماشین‌های برش ریخته‌گری شرکت فولاد هرمزگان
دانشگاه هرمزگان میزبان سومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد دریاپایه
خرید 17 ردیف تابلوهای برق فشار متوسط فولاد هرمزگان از سازندگان داخلی
پیام‌تبریک پیر حسینلو به مناسبت فرا رسیدن ایام الله 22 بهمن
تنیس بازان هرمزگان بر سکوی سوم کشور
منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس؛ محور ثبات تولید و رشد صادرات غیرنفتی کشور
اجرای ۲۲ پروژه عمرانی شهرداری بندرعباس با اعتبار ۷۷۲میلیارد تومان
الگوگیری از تجربه‌های جهانی در فولاد هرمزگان؛ ضرورتی اجتناب ناپذیر است
صدای مخاطب