تاريخ انتشار : 1404/06/18 - 21:00
كد :11754
لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور:
جام قهرمانی از دل کویر به بندر رسید/بوسه دختران جنوب بر جام
تیم فوتبال ساحلی بانوان شهرداری بندرعباس با نمایشی درخشان در رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور، موفق شد جام قهرمانی را از ان خود کند.

صنعت جنوب - شاگردان ملیحه نورالدینی که در این دوره از مسابقات شروع طوفانی داشتند توانستند در دیدار پایانی و فینال با شکست ۷ بر صفر تیم ستارهساز جم، عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کنند.
نارنجی پوشان بندرعباسی در این دیدار با گلهای فریده رهی (۲ گل)، نرگس مرادی، سحر زمانی، مهسا عرب، وجیهه صادقی و یک گل به خودی از سوی تیم حریف، پیروزی قاطعانهای را رقم زدند و بار دیگر نام فوتبال ساحلی بانوان شهرداری بندرعباس را در صدر فوتبال ساحلی کشور ثبت کردند.
تیم شهرداری بندرعباس در مرحله گروهی نیز با نتایج پرگل مقابل مقاومت گلساپوش یزد (۷–۲)، شهدای چلیچه شهرکرد (۱۳–۰) و خزرپوشان ساری (۱۱–۰) عملکردی بینقص داشت. در مرحله نیمهنهایی نیز این تیم موفق شد با نتیجه ۷–۱ تیم قدرتمند شهدای سنگر گیلان، قهرمان دو دوره گذشته، را شکست دهد و به فینال راه یابد.
این دوره از مسابقات به میزبانی تیم مقاومت گلساپوش یزد در زمین ساحلی «مردآباد» برگزار شد و تیمها در قالب دو گروه چهار تیمی به رقابت پرداختند. شهرداری بندرعباس در گروه «ب» با تیمهای شهدای چلیچه، خزرپوشان ساری و مقاومت گلساپوش یزد همگروه بود.
ترکیب تیم قهرمان شامل بازیکنانی چون طیبه ایرانی، سحر زمانیفرد، سحرالسادات عاملی، وجیهه صادقی، فریده رهی، امالبنین وفایی، آدینه حسنزاده، فاطمه خدایی، مژگان مهدیزاده، نرگس مرادی، امالبنین طلوعی، زهرا شاهیزاده، هانیه خادمی، مهسا عرب و سمانه رحیمی بود. کادر فنی نیز شامل ملیحه نورالدینی (سرمربی)، زهرا مرادی شهدادی (مربی)، مریم مرادیزاده (مدیر تیم)، انوشه آهنی (پزشکیار) و لیلا مرادی سرخونی (تدارکات) بود.