تاريخ انتشار : 1404/06/19 - 08:00
كد :11755
با حضور جمعی از مسئولین استان برگزار شد:
آیین رونمایی از لباس هندبال ساحلی بانوان اذرخش/استارت مجدد احمدی با هندبال ساحلی
آیین رونمایی از لباس تیم هندبال ساحلی بانوان با حضور جمعی از مسئولین استان وشهرستان بندرعباس برگزار شد.

صنعت جنوب - مراسم رونمایی از لباس تیم هندبال ساحلی بندرعباس که با حضور جمعی از مسئولان شهری و ورزشی برگزار شد نشان از استارت مجدد اذرخش سرخون بندرعباس برای فعالیت در رشته های مختلف ورزشی می باشد.
در این مراسم که با حضورروزبه زابلی پور، معاون اداره کل ورزش و جوانان، مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس و رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان، احمدی مدیرعامل و موسس باشگاه آذرخش و حامیان مالی تیم برگزار شد، همه مهمانان ضمن تقدیر از شروع مجدد اذرخش در رقابت های مهم ورزشی بر حمایت از این باشگاه مردمی و یکی از تاثیر گذار ترین باشگاههای استان تاکید کردند.
دختران اب و افتاب حالا با حمایت و انگیزه بیشتر برای دفاع از حیثیت وزش استان پر استعداد هرمزگان در کشور حضور خواهند داشت.
حامیان تیم هندبال ساحلی بندرعباس نیز با دفاع از این سرمایهگذاری، تأکید کردند: «هندبال ساحلی ظرفیت بالایی برای افتخارآفرینی در سطح ملی و بینالمللی دارد و حمایت از آن میتواند آینده ورزش استان را متحول کند.»
رونمایی رسمی لباس تیم هندبال ساحلی بندرعباس، گامی مهم در مسیر حرفهایسازی این رشته در استان محسوب میشود که انتظار میرود با حمایت های مناسب بتواند یکی از مدعیان اصلی در سطح کشور باشد.
هندبال ساحلی بانوان اذرخش بندرعباس در فصل جاری رقابت های لیگ برتر کشور حضور خواهد داشت.