گروه خبري : ورزش
تاريخ انتشار : 1404/06/22 - 20:00
كد :11760

مسابقات هندبال ساحلی بانوان کشور:

غوغای اذرخشی ها در شمال/دختران جنوب راهی فینال شدند

تیم هندبال ساحلی بانوان اذرخش سرخون با اقتدار توانست راهی فینال شود.

صنعت جنوب - مسابقات هندبال ساحلی بانوان کشور در حالی از ۲۰ شهریور در نوشهر اغاز شد که تیم آذرخش بندرعباس بعنوان نماینده استان در این مسابقات حضور دارد.

آذرخشی ها که بعنوان یکی از  پر افتخار ترین تیم های شرکت کننده در  این رقابت ها محسوب می شود در این دوره نیز با اقتدار توانستند با شکست حریفان خود و با چهار پیروزی متوالی راهی فینال شوند.

نماینده استان در این دوره با هدایت خانم خنفری از مربیان با تجربه و موفق استان توانسته ضمن افتخار افرینی برای هرمزگان، بعنوان یکی از چهره های شاخص، نقش بی بدیلی در این موفقیت داشته باشد.

دیدار فینال نیز فردا یکشنبه ۲۳ شهریور ماه برگزار. خواهد شد که اذرخش به مصاف برنده دیدار تیم های نوشهر و تهران خواهد رفت.

پربیننده ترین ها
همه عناوین
عاشق هواداران بندری هستم/هرمزگان معدن استعدادهای فوتسالی است
افضل به دنبال قهرمانی با بندری ها/زردپوشان سرمربی جدید خود را شناختند
خداحافظی خادمی با ورزش، فولادی مدیر کل شد
طوفان پالایش همچنان قربانی می گیرد/هت تریک بزوال در گرگان
رشد 34درصدی تولید در کنار افزایش 66 درصدی درآمدزایی
پاتک پیوس به ابادانیها/شاهکار شناور در خلیج فارس
تساوی در دربی هرمزگان/برد از دست نفت پرید
بهینه‌سازی ماشین‌های برش ریخته‌گری شرکت فولاد هرمزگان
دانشگاه هرمزگان میزبان سومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد دریاپایه
خرید 17 ردیف تابلوهای برق فشار متوسط فولاد هرمزگان از سازندگان داخلی
پیام‌تبریک پیر حسینلو به مناسبت فرا رسیدن ایام الله 22 بهمن
تنیس بازان هرمزگان بر سکوی سوم کشور
منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس؛ محور ثبات تولید و رشد صادرات غیرنفتی کشور
اجرای ۲۲ پروژه عمرانی شهرداری بندرعباس با اعتبار ۷۷۲میلیارد تومان
الگوگیری از تجربه‌های جهانی در فولاد هرمزگان؛ ضرورتی اجتناب ناپذیر است
صدای مخاطب