تاريخ انتشار : 1404/06/22 - 20:00
كد :11760
مسابقات هندبال ساحلی بانوان کشور:
غوغای اذرخشی ها در شمال/دختران جنوب راهی فینال شدند
تیم هندبال ساحلی بانوان اذرخش سرخون با اقتدار توانست راهی فینال شود.

صنعت جنوب - مسابقات هندبال ساحلی بانوان کشور در حالی از ۲۰ شهریور در نوشهر اغاز شد که تیم آذرخش بندرعباس بعنوان نماینده استان در این مسابقات حضور دارد.
آذرخشی ها که بعنوان یکی از پر افتخار ترین تیم های شرکت کننده در این رقابت ها محسوب می شود در این دوره نیز با اقتدار توانستند با شکست حریفان خود و با چهار پیروزی متوالی راهی فینال شوند.
نماینده استان در این دوره با هدایت خانم خنفری از مربیان با تجربه و موفق استان توانسته ضمن افتخار افرینی برای هرمزگان، بعنوان یکی از چهره های شاخص، نقش بی بدیلی در این موفقیت داشته باشد.
دیدار فینال نیز فردا یکشنبه ۲۳ شهریور ماه برگزار. خواهد شد که اذرخش به مصاف برنده دیدار تیم های نوشهر و تهران خواهد رفت.