تاريخ انتشار : 1404/10/13 - 18:00
كد :11823
دیدار معوقه لیگ دسته اول فوتبال کشور:
شناور با برد به استراحت رفت/هادی منجی پیوس در وقت اضافه
تیم فوتبال شناور سازی قشم در دیداری معوقه از هفته شانزدهم توانست پس از هفته ها ناکامی به پیروزی برسد.

صنعت جنوب - عصر امروز و از دیدارهای معوقه هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور و از ساعت ۱۴ شناور سازی قشم در ورزشگاه خلیج فارس میزبان آریو اسلامشهر بود.
شاگردان فرشاد پیوس که طی هفته های گذشته نتایج مطلوبی کسب نکرده بودند در آخرین دیدار خود بدنبال شکستن این تابو بودند تا نیم فصل اول را با پیروزی به پایان برسانند و برای حضوری موفق در نیم فصل دوم با ریکاوری و تقویت بهتر خود را آماده کنند.
این دیدار در نیمه اول گلی در بر نداشت تا نیمه دوم تعیین کننده تیم برنده باشد اما در وقت های قانونی هم توپی از خط دروازه ها نگذشت تا در نهایت هادی دهقانی در واپسین ثانیه های وقت های اضافه این دیدار با گشودن دروازه آریو اسلامشهر ضمن منفجر کردن ورزشگاه، شادی را به شناور سازی هدیه کرد.
شناور سازی قشم با کسب سه امتیاز این دیدار جمع امتیازات خود را به عدد ۱۴ رساند تا همچنان در جایگاه شانزدهم جدول قرار بگیرد.
با این پیروزی که سومین برد این تیم در نیم فصل اول می باشد، قشمی ها امیدوارند در نیم فصل دوم و با اضافه کردن چند بازیکن مطرح بتوانند در نیمفصل دوم عملکرد بهتری کسب نموده و جایگاه خود را در حدول سر و سامان دهند.